Bratislava 7. júna (TASR) - Rada pre reklamu (RPR) ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy dostala tri podnety o posúdenie z hľadiska Etických pravidiel reklamnej praxe platných na území SR. Za opodstatnenú vyhodnotila Arbitrážna komisia RPR len sťažnosť na reklamný billboard erotického klubu Orion private club v Košiciach. Ten podľa sťažovateľky veľmi vulgárne a nevkusne vyzýva na jeho návštevu.
Sťažnosti na billboard spoločnosti GlaxoSmithKline Slovakia s názvom "Vieš koľko nakazených žltačkou ti dnes podalo ruku?" a billboard firmy ADAMS Košice s názvom "Bezpečný s EX" podľa komisie neboli opodstatnené. V prvom prípade sťažovateľka vyčítala, že sa nedodržiava pravdivosť reklamy, v druhom sa podľa sťažovateľov znevažuje a zneužíva sexualita a ľudské telo v mene biznisu.
TASR informácie poskytla Zuzana Sangalová z Rady pre reklamu.