PODĽA RATINGOVEJ AGENTÚRY FITCH RATINGS DO TELEVÍZNEHO TRHU SMERUJE NAJVIAC REKLAMNÝCH VÝDAVKOV VO VÄČŠINE KRAJÍN SVE, PRIČOM JEHO PODIEL DOSIAHOL 56,1 % V ROKU 2001

Televízny trh krajín SVE atraktívny pre mediálne spoločnosti

LONDÝN 6. mája (SITA) - Rast reklamy na trhu televízie a regulačné zmeny v krajinách strednej a východnej Európy (SVE) vďaka ich vstupu do Európskej únie sú atraktívne pre mediálne spoločnosti, ktoré ...

LONDÝN 6. mája (SITA) - Rast reklamy na trhu televízie a regulačné zmeny v krajinách strednej a východnej Európy (SVE) vďaka ich vstupu do Európskej únie sú atraktívne pre mediálne spoločnosti, ktoré hľadajú príležitosti rastu bez výrazného rizika. Ako ďalej uviedla vo štvrtok medzinárodná ratingová agentúra Fitch Ratings, do televízneho trhu smeruje najviac reklamných výdavkov vo väčšine krajín SVE, pričom jeho podiel dosiahol 56,1 % v roku 2001. Tržby z reklamy rastú vyšším tempom ako globálny trh, ktorého rast v roku 2004 sa očakáva na úrovni 5,8 %.

Fitch však upozorňuje na niekoľko charakteristík trhu, ktoré naďalej negatívne ovplyvňujú kvalitu dôveryhodnosti, vrátane štruktúry holdingových spoločností, schopnosti navýšiť hotovosť a pokračujúce regulačné riziká. Vstup ôsmich krajín do EÚ by mal zvýšiť zosúladenie legislatívy v oblasti vlastníkov médií. Poľsko ovládlo 33 % trhu krajín SVE, čo v roku 2001 zodpovedalo výdavku vo výške 2,378 mil. USD


(1 USD = 32,972 SKK)

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  1. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  2. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  3. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  4. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  5. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  6. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 712
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 085
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 025
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 562
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 740
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 306
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 157
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 978
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 959
  10. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 493

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

SVET

Jeden víťaz a samí porazení. Čo ukázali nemecké voľby

Takmer štvrtina nemeckých voličov hlasovala za extrém.

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

Neprehliadnite tiež

Trump sľubuje najradikálnejšie zníženie daní v histórii USA

Plán komplexnej daňovej reformy je už úplne finalizovaný, tvrdí americký prezident.

Pred 155 rokmi zomrel kráľ džínsov Levi Strauss

Výrobca džínsov získal v máji 1873 spolu s krajčírom Jacobom Davisom príslušné osvedčenie patentového úradu na legendárne modré džínsy.

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol povinný odkryť vlastnícku štruktúru.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.