Die Presse: Slovak Telecom zmenil logo, nie praktiky

Viedeň/Bratislava 28. apríla (TASR) - Staré logo Slovenských telekomunikácií sa síce zmenilo na Slovak Telecom (ST), ale stará obchodná politika sa zachovala, ...

Viedeň/Bratislava 28. apríla (TASR) - Staré logo Slovenských telekomunikácií sa síce zmenilo na Slovak Telecom (ST), ale stará obchodná politika sa zachovala, čo klienti tejto spoločnosti kritizujú. Uviedol to rakúsky denník Die Presse v článku o tejto firme. Dodal, že sa liberalizácia pevnej telekomunikačnej siete stále odďaľuje.

Denník pripomína, že ST je oficiálne liberalizovaný už od 1. januára 2003. Kým prevádzkovatelia mobilných sietí Orange a Eurotel zvádzajú v cenovej oblasti ostrý konkurenčný boj, v pevnej sieti je liberalizácia prinajmenšom pre súkromných klientov prakticky nepostrehnuteľná. Štát, ktorý si v ST zachoval 49-% spoluvlastnícky podiel, sa neusiluje zákonnými prostriedkami dostať pod väčší tlak jeho väčšinového vlastníka, Deutsche Telekom (DT).

Die Presse píše, že dôvod na nespokojnosť s DT má aj vláda. Pri predaji väčšinového podielu DT sa zmluvné strany dohodli na povinnosti v oblasti investícií. Koncom tohto roka vyprší termín, do ktorého mal Deutsche Telekom na Slovensku preinvestovať miliardu EUR (takmer 40 miliárd SKK), a to do modernizácie a infraštruktúry. Od roku 2000 sa však do rozvoja ST vložilo okolo 750 miliónov EUR a všetko nasvedčuje tomu, že sa zvyšok úlohy do konca tohto roku nezrealizuje.

Menej trpezlivosti s ST než vláda majú zákazníci. Podľa správ tlače v predchádzajúcich troch rokoch stratil Slovak Telekom okolo 200 000 klientov. Mobilní operátori ho už predstihli. Kým ST má 1,2 milióna zákazníkov, Orange prekročil ich počet dva milióny a služby Eurotelu využíva okolo 1,6 milióna abonentov.

(1 EUR = 39,957 SKK)

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Za úspechom spoločnosti SPINEA vo svete stojí slovenský vynález
  2. Naučme sa správne dochucovať ryby
  3. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  4. Od septembra opäť po starom
  5. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  6. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  10. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  1. Za úspechom spoločnosti SPINEA vo svete stojí slovenský vynález
  2. Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
  3. Naučme sa správne dochucovať ryby
  4. 10 vecí, ktoré môžete dostať od zdravotnej poisťovne zadarmo
  5. Úspech na Majstrovstvách sveta v Quadrathlone
  6. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  7. Od septembra opäť po starom
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  9. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  10. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 744
  2. Od septembra opäť po starom 6 458
  3. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 4 919
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom? 3 804
  5. Naučme sa správne dochucovať ryby 1 890
  6. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 672
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 558
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš? 1 301
  9. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 161
  10. Leto nekončí! 1 001

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Prieskum Polis: SNS po kríze výrazne stratila

SNS by získala menej percent, než bol jej volebný výsledok v roku 2016. Politológ za tým vidí správanie jej predsedu Andreja Danka.

KOMENTÁRE

Kotleba straší, no báť sa treba niečoho iného

V prieskumoch získala ĽSNS aj v minulosti štrnásť percent.

DOMOV

Ministri z Mosta: Je otázne, čí má zmysel takto pokračovať

Bernaťák hovorí, že predsedníctvo stojí za Dankom.

EKONOMIKA

Obchvat Ružomberka. Mal byť hotový, bude meškať roky

Úsek plánujú dokončiť až v roku 2021.

Neprehliadnite tiež

Šéfovať tlačovej agentúre TASR chcú Vladimír Puchala aj Marián Tkáč

Prihlášky oboch uchádzačov spĺňajú všetky podmienky.

Do AAA Auto prichádza nový marketingový šéf, predtým robil v Home Credit

Bude zodpovedať za marketingovú a reklamnú stratégiu firmy v Česku, na Slovensku, v Poľsku a Maďarsku.

Slovenské sliepky znesú dosť vajec, napriek tomu ich dovážame z cudziny

Vlani sa na Slovensku vyprodukovalo 1,2 miliardy vajec, čiže o štyri percentá viac ako bola skutočná spotreba.

Na let do Maroka čakali ľudia na bratislavskom letisku až šesť hodín

Meškanie sa opäť týkalo spoločnosti Travel Service, ktorá nechala čakať dovolenkárov aj minulý týždeň.