Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu uviedla, že rozhovory s automobilkou sú v pokročilejšom štádiu a agentúra by mala vybrať vhodné lokality v nasledujúcich troch mesiacoch.
Ako v rozhovore pre TASR uviedol dočasne poverený šéf Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) Ján Bajánek, cieľom agentúry je prilákať prípadnú investíciu Toyoty na stredné Slovensko. Pri konečnom výbere lokality však podľa Bajánka bude dôležitú úlohu zohrávať aj jej dostupnosť k budovanému projektu v ČR.
Japonská automobilka Toyota koncom roka 2001 rozhodla o výstavbe spoločného stredoeurópskeho závodu s Peugeotom v hodnote 1,5 miliardy eur v českom Kolíne. V novom závode, postavenom na zelenej lúke, by sa malo od roku 2005 vyrábať ročne 300 000 malých automobilov.