SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Česi si viac cenia domáce ako svetové značky

Praha 26. marca (TASR) - Českí spotrebitelia si cenia viac tatranky a tradičné české zemiačky ako svetové značky, akými sú Coca-Cola alebo Adidas. Podľa ...

Českí spotrebitelia si cenia viac tatranky a tradičné české zemiačky ako svetové značky, akými sú Coca-Cola alebo Adidas. Podľa ich názoru sú domáce značky vo vzťahu k českému trhu silnejšie.

Vyplýva to z prieskumu poradenskej spoločnosti Tambor a reklamnej agentúry Fabrika. Tie skúmali vzťah českých spotrebiteľov k viac ako 800 značkám. Tisíc ľudí dostalo sadu otázok, ktoré sa týkali hlavných pilierov značky. "Sú nimi kvalita, vodcovské schopnosti, vnútorná energia značky a jej unikátnosť," vysvetlil vedúci výskumu Jan Polák z agentúry Tambor. Výsledné hodnotenie tak zohľadňuje všetky tieto atribúty.

Skryť Vypnúť reklamu

U českých zákazníkov zabodovala predovšetkým značka mobilných telefónov Nokia. V prvej dvadsiatke sa objavuje desať tradičných českých značiek, ako sú Tatranky, celkovo druhé najobľúbenejšie, šumivé vína a zemiakové lupienky Bohemia alebo korenie Vitana. Štvrtá najsilnejšia je podľa ľudí značka televízie Nova. Česká televízia zostala tesne za hranicou prvej dvadsiatky.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Budovanie zelenej značky
  5. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  6. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  7. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  10. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 39 976
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 23 758
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 16 193
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 235
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 799
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 685
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 585
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 486
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 463
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 339
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Daniel Lipšic.

Krajniak a Lipšic sa poznajú dekády.

12 h

Lipšic dostal pomoc od politikov.

9 h

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia.

Francúzsko podporuje Grécko v spore o námorné hranice v Egejskom a Stredozemnom mori.

10 h
Ilustračná fotografia.

Automobilka musí odškodniť majiteľov áut s nelegálnym softvérom.

12 h
Ilustračné foto

Koncern Alphabet sa k správe zatiaľ nevyjadril.

12 h
Ilustračná fotografia.

Žiadateľ musí splniť niekoľko podmienok.

12 h