telefónov. Matsushita oznámila za október až december čistý zisk 24,3 mld. JPY oproti úrovni 22,4 mld. JPY pred rokom. Výsledok mierne zaostal za odhadom analytikov vo výške 26,4 mld. JPY. Tržby stúpli o 5 % na 2,03 bil. JPY. Prevádzkový zisk vyskočil až o 48 % na 70,9 mld. JPY z úrovne 42,8 mld. JPY pred rokom.
Spoločnosť zvýšila odhad čistého zisku za fiškálny rok, trvajúci do konca marca 2004, o 17 % na 35 mld. JPY. Vo fiškálnom roku 2002/2003 hospodárila so stratou 19,45 mld. JPY. Matsushita si všimla záujem o digitálnu elektroniku skôr ako hlavný konkurent Sony a vyvinula ťažko replikovateľnú technológiu pre veľké ploché televízory a DVD rekordéry. Firma zlepšila aj výhľad celoročného prevádzkového zisku, a to o 27 % na 190 mld. JPY z predchádzajúceho odhadu 150 mld. JPY. Odhad tržieb ponechala na 7,45 bil. JPY. Japonskí výrobcovia elektroniky ťažia z veľkých spotrebiteľských výdavkov v USA.
(100 JPY = 30,587 SKK)