ST končí s emisiou telefónnych kariet za 400 Sk, ich využívanie dlhodobo klesá

Bratislava 28. januára (TASR) - Využívanie telefónnych kariet v Slovenskej republike dlhodobo klesá. Hlavnou príčinou tohto v podstate celoeurópskeho ...

Bratislava 28. januára (TASR) - Využívanie telefónnych kariet v Slovenskej republike dlhodobo klesá. Hlavnou príčinou tohto v podstate celoeurópskeho trendu je vysoká a stále rastúca penetrácia mobilných telefónov.

"Verejné telefónne automaty sa stali len doplnkovým produktom k mobilom," uviedol pre TASR hovorca Slovak Telecom (ST), a. s. Radoslav Bielka. Predovšetkým z dôvodu veľmi malého záujmu zákazníkov o 200-jednotkové telefónne karty, teda karty s kreditom 400 Sk, sa spoločnosť rozhodla ukončiť ich vydávanie. Od 15. januára už ST tieto karty nepredáva, pričom kartám vydaným pred uvedeným dátumom skončí platnosť 31. marca tohto roku.

Postupne končia aj karty s 50 a 75 jednotkami, čo predstavuje 100, respektíve 150 Sk. ST ich nahradí novými kartami, ktorých hodnota už nebude vyjadrená jednotkami, ale kreditom v slovenských korunách. Staré karty, ktoré zostávajú v platnosti až do termínu, ktorý je na nich uvedený, nahradí nová telefónna karta s kreditom 120 Sk. "Dôvodom nového spôsobu vyjadrenia hodnoty kariet je zjednodušenie pre zákazníka, takto bude presne vedieť, koľko za telefonovanie platí a koľko korún mu ešte ostáva," dodal Bielka.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 5 271
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 017
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 4 589
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 434
  5. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 2 258
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 964
  7. Splnený sen 1 108
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 096
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 967
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 909

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Kto ovláda svet a Kurzov kurz vo V4 (týždeň podľa Schutza)

Sto rokov po monarchii a stopäťdesiat po rakúsko-uhorskom vyrovnaní sa stredná Európa môže pripraviť na veľký „relaunch“ nacionálnych vášní.

AUTO

Dopravu v okolí Ružomberka zastavili protesty

Chodci zablokovali autá na troch miestach.

ŠPORT

Len Sagan nestačí. Príde Tour de France na Slovensko?

Najlepší cyklisti v Žiline, Trnave či v Tatrách. Je to vôbec možné?

Neprehliadnite tiež

Hygienici upozorňujú na nebezpečnú kozmetiku i naberačku

Výrobky sa môžu vyskytovať aj na Slovensku.

Konkurentmi Kažimíra na post šéfa Euroskupiny sú ministri financií Francúzska či Luxemburska

Peter Kažimír sa ako možný nástupca Jeroena Dijsselbloema spomína už niekoľko mesiacov. Nahráva mu aj jeho stranícka príslušnosť k sociálnym demokratom.

Fico: Nemôžeme riešiť s Britániou obchod, kým nevyriešime podmienky odchodu

Podľa Fica platí, že kým nie sme dohodnutí na pravidlách ukončenia členstva Británie, nemôžeme diskutovať o pravidlách pre budúcnosť.

Štát súhlasí, aby si za volanty kamiónov a autobusov sadali aj mladší šoféri

Ministerstvo vnútra súhlasí, aby sa znížil vek pre vodičov kamiónov a autobusov na 18 a 21 rokov vo vnútroštátnej doprave.