m kvartáli tiež outsourcingové služby a podpora zákazníkov. Príjmy z outsourcingových služieb (Managed Services) vzrástli o 36 %, čo je päťkrát viac než priemer v odvetví a príjmy v oblasti podpory zákazníkov sa zvýšili o päť percent. Informovala o tom spoločnosť.
Divízia spoločnosti Hewlett-Packard (HP) informovala aj o sérii nových zmluvných vzťahov týkajúcich sa dodávok a poskytovania technologických služieb. Okrem kontraktu v hodnote 600 mil. USD, ktorý uzavrela s Bank of Ireland, získala táto divízia ďalšie významné zákazky od spoločností Novell, Land O’Lakes, U.S. Postal Service a ďalších. Ponuka divízie HP Services je založená na stratégii Adaptive Enterprise a jej zákazníci pochádzajú z rozličných odvetví vrátane verejného sektora, finančných služieb, výroby, telekomunikácií a sieťových služieb. Divízia HP Services ukončila štvrtý po sebe idúci štvrťrok so ziskom.
"V uplynulom roku spoločnosť HP aktívne usilovala o rad zákaziek v oblasti outsourcingu IT služieb. Ich získanie z nej urobilo významného hráča na trhu," uviedla viceprezidentka pre výskum služieb v USA spoločnosti IDC Traci Gere. "Podniky hľadajúce externé firmy pre zaistenie niektorých služieb sa obracajú i na spoločnosť HP, ktorá sa stále častejšie prebojováva do záverečných kôl a získava nové zákazky,“ dodala.
(1 USD = 33,348 SKK)