za 1,1 mld. eur sú Maďarsko, Poľsko a Slovensko. Automobilka rozhodne o umiestení novej európskej továrne začiatkom marca.
Česká republika má podľa Janga veľa silných stránok, ako napríklad dobre vybudovanú infraštruktúru, geografické výhody a konkurencieschopnosť v oblasti miezd vzhľadom k zručnosti pracovníkov. "Som ale trochu opatrný, nemôžem s istotou povedať, že Českú republiku vyberieme, pretože ostatné krajiny ponúkajú konkurujúce podmienky," skonštatoval.
Hyundai Motor Group chce postaviť továreň v Európe, pretože jej na starom kontinente výrazne rastú tržby. Hyundai Motor, vlajková loď skupiny, zaznamenala v Európe v prvom polroku medziročný nárast predaja o 34,5 %. "Nová továreň postupne vyženie výrobnú kapacitu až na najmenej 300 tis. áut ročne. S výstavbou sa začne zrejme v úvode roku 2005," uzavrel Jang.
(1 EUR = 41,359 SKK)