ST stiahli zo súdu podanie voči kampani na Paušál 30 Mini

BRATISLAVA 7. augusta (SITA) - Slovenské telekomunikácie (ST) stiahli svoje podanie na Krajskom súde v Bratislave vo veci reklamnej kampane spoločnosti Orange Slovensko na službu Paušál 30 Mini. Agentúre SITA to potvrdil viceprezident ST pre komunikáciu J

án Kondáš. “ST až do nedávnych dní nerobili konfrontačnú komunikačnú kampaň a ich stratégiou je vyvarovať sa takejto komunikácie aj v budúcnosti,“ povedal.

V budúcnosti ST podľa Kondáša urobia všetko preto, aby svojimi kampaňami vecne informovala o ponúkaných produktoch, službách a riešeniach rôzne cieľové skupiny. “Spoločnosť samozrejme bude veľmi pozorne sledovať kampane svojich konkurentov,“ dodal Kondáš. Spoločnosť Orange Slovensko rozhodnutie svojho konkurenta privítala. “Naďalej sa tak môžeme nerušene venovať našim užívateľom a vecne ich informovať o nových produktoch a službách namiesto zbytočných právnych sporov a konfrontácií, čo je pre nás, ako najväčšieho telekomunikačného operátora v počte zákazníkov kľúčové,“ povedal hovorca firmy Peter Tóth.

Podľa nepotvrdených informácií agentúry SITA spoločnosť ST stiahla podanie vo veci uvedenej reklamnej kampane aj zo Slovenskej obchodnej inšpekcie. Ďalej mala firma vziať späť aj podanie na súd vo veci služby Medzinárodné hovory, ktoré rovnako poskytuje slovenský Orange. K týmto informáciám, ani k aktuálnemu stavu podania na Protimonopolný úrad SR vo veci kampane na Paušál 30 Mini, sa ST nevyjadrili.

Práve na základe podania ST a následného predbežného opatrenia vydaného súdom musela spoločnosť Orange stiahnuť akúkoľvek reklamu propagujúcu službu Paušál 30 Mini spôsobom, ktorý sa vzťahuje k volaniu z pevných liniek. Orange tak od 26. júla musel stiahnuť všetky reklamy, letáky a ďalšie druhy propagácie tejto služby, ktoré by boli v rozpore s uvedeným predbežným opatrením. Stiahnutie podania by malo mať za následok pozastavenie uvedeného predbežného opatrenia. Orange však mal podľa svojho hovorcu kampaň na uvedený paušál naplánovanú len do konca júla.

V zdôvodnení podania na Krajský súd v Bratislave ST voči kampani Orangeu namietali napríklad uvedenie zavádzajúcich informácií, diskrimináciu pri poskytovaní služby a predátorské chovanie firmy. Všetky argumenty ST však spoločnosť Orange Slovensko odmietla. V reakcii na predbežné opatrenie súdu sa mediálny súboj oboch firiem vyostril, keď Orange v televízii prezentoval svoj pôvodný televízny spot na Paušál 30 Mini, avšak s rozostreným obrázkom telefónu pripojeného na pevnú linku a dodatkom, ktorý divákov informoval o tom, že firma na základe podaní "istého telekomunikačného operátora“ nemôže poskytovať o produkte relevantné informácie. ST následne reagovali mediálnou kampaňou, podľa ktorej “nie je všetko jasné, čo je oranžové“. Orange reagoval vyhlásením, že podnikne všetky právne kroky na ochranu svojich práv.

Paušál 30 Mini uviedol Orange na trh s otvoreným úmyslom konkurovať volaciemu programu ST Mini od Slovenských telekomunikácií. V mesačnom poplatku za Paušál 30 mini má užívateľ zahrnutých 30 voľných minút, ktoré môže čerpať na volania v rámci mobilnej siete Orange Slovensko, aj na volania do pevnej siete ST. Paušál umožňuje užívateľom v mobilnej sieti aj takzvané miestne volania, keď zákazník môže zo svojho mobilného telefónu volať v rámci zvýhodnenej primárnej oblasti, ktorú si vyberie po prevolaní predplatených minút. Ako zvýhodnenú primárnu oblasť si môže zákazník zvoliť ktorúkoľvek primárnu oblasť (UTO) Slovenských telekomunikácií. Krátko po firme Orange s podobným produktom, zameraným na rovnaký segment trhu prišiel aj konkurenčný operátor EuroTel, ktorého sú ST 51-percentným akcionárom.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  4. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  8. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 13 226
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 927
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 641
  4. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 747
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 361
  6. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 5 324
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 5 242
  8. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 883
  9. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 4 429
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 420

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Slovensko.sk bude vyzerať ako gmail. Toto sú nové e-schránky

Eseročky budú mať povinne aktivované schránky od júla. Za služby evidencie vozidiel sa bude dať zaplatiť kartou.

KOMENTÁRE

Prečo je nevyhnutná vojna Facebooku a Bruselu

Padol prvý výstrel v regulačnej vojne.

EKONOMIKA

Brusel vyšetruje dotácie pre Jaguar v Nitre. Môžu Briti odísť?

Druhá Ficova vláda odklepla stimuly 125 miliónov.

Neprehliadnite tiež

Cigaretový gigant našiel spôsob, ako vybabrať s nechutnými obalmi

Spoločnosť Philip Morris začala distribuovať puzdrá na cigarety s logom Marlboro.

Akcionári Prima banky a Sberbank schválili zámer zlúčenia bánk, Sberbank zanikne v lete

Sberbank v posledných rokoch stagnuje, má nedostatočne efektívne vnútorné procesy a nízky počet klientov.

Brazílski baníci našli obrovský smaragd, váži 360 kíl

Na vyslobodenie kameňa vysokého 1,3 metra zo zeme bola potrebná ťažká technika.

Vo finančnej gramotnosti sú slovenskí žiaci pod priemerom krajín OECD

V porovnaní s testovaním z roku 2012 slovenskí žiaci zaznamenali významný pokles výkonu.