požiarna signalizácia hlásila požiar, išlo však o planý poplach. Ako pre SITA uviedol vedúci kancelárie generálneho riaditeľa Slovenskej správy ciest (SSC) Juraj Fűrst, chyba bola v rozvodni na východnom portáli tunela, technici ju už odstránili a všetko by už malo byť v poriadku. Vodiči sa cez tunel v stredu ráno dostali pomalšie ako zvyčajne, pretože prevádzka bola prerušovaná a autá sa púšťali v určitých intervaloch podľa núdzového stavu. Branisko je však opäť prejazdné bez problémov.
V najmodernejšom slovenskom tuneli je trinásť únikových východov do únikovej štôlne vzdialených od seba zhruba 360 metrov. Bezpečnosť sleduje takmer osemdesiat kamier a situáciu sledujú vyškolení operátori. Nechýbajú ani odstavné plochy a zariadenia na núdzové volania, ktoré sú rozmiestnené v pravidelných odstupoch. V celom tuneli je signál oboch mobilných operátorov. Vhodné je ak by si vodiči pred vchodom naladili frekvenciu 92,2 FM, v prípade potreby totiž môže dispečer vstúpiť do vysielania s núdzovým hlásením a vodiči sa tak môžu vyhnúť nebezpečenstvu. V tuneli je obojsmerná premávka, maximálna rýchlosť je stanovená na 80 km/h, no počas skúšobnej prevádzky musia zatiaľ vodiči dodržiavať šesťdesiatku.