BRATISLAVA. Bločková lotéria, ktorú organizuje Tipos, za niečo vyše roka od štartu stratila na atraktivite. Zaregistrovaných účteniek je každý mesiac menej. Kým vlani bol priemerný počet bločkov podľa Tiposu vyše 11 miliónov mesačne, tento rok sa scvrkol na necelých šesť miliónov.
Hovorca Tiposu Rastislav Čépe hovorí, že od mája je počet bločkov stabilný. Začiatkom septembra však Tipos ohlásil zmeny v lotérii, jej každodennú prezentáciu v televízii a väčší počet cien.
Väčšina registruje cez internet
Zvýšil sa aj počet obchodníkov, kde sa dá blok registrovať priamo.
V máji k CBA a Ševtu pribudol líder maloobchodných reťazcov Tesco s vyše 1300 pokladnicami a ročným obratom okolo jeden a pol miliardy eur. Cez obchody sa však registruje iba zlomok bločkov, takmer 99 percent ide cez internet.