MÉDIÁ
Denníku The Wall Street Journal sa darí, príjmy rýchlo rastú

Vydané 2. 10. 2010 o 16:44 Autor: Filip Struhárik

Tlačená verzia amerického denníka zvýšila príjmy z reklamy o pätinu. Na internete sa novinám darí ešte lepšie.

BRATISLAVA. Americký ekonomický denník The Wall Street Journal (WSJ) zvýšil od konca júna celkové tržby o 17 percent oproti vlaňajšku.

Novinám sa podarilo zvýšiť príjmy nielen zo svojej digitálnej časti (o 29 percent), ale aj zo svojej printovej verzie, a to napriek tomu, že v tomto segmente tržby klesajú už niekoľko rokov, píše agentúra AP. Nárast príjmov z reklamy v tlačených novinách stúpol medziročne o 21 percent. WSJ je tak v pluse už štvrtý štvrťrok v rade.

AP čerpala informácie z informačného materiálu, ktorý tento týždeň zaslal svojim zamestnancom vydavateľ novín Les Hinton.

Hinton čísla WSJ porovnáva s hospodárskymi výsledkami denníka New York Times (NYT), ktorý očakáva medziročné zvýšenie celkových tržieb v treťom štvrťroku o 2 až 3 percentá.

Príjmy z tlačenej verzie NYT by mali vzrásť o 5 percent a z digitálnej verzie o 14 percent.

Noviny The Wall Street Journal patria mediálnej skupine News Corporation, ktorú vlastní podnikateľ Rupert Murdoch. Ten je veľkým zástancom myšlienky, že za internetovú verziu novín treba platiť, podobne ako sa platí za tradičné tlačené noviny.

Hlavné správy

Z DOMOVA

V ktorých okresoch je najviac onkologických diagnóz?

Z porovnania výskytu onkologických ochorení mužov i žien vychádza nepriaznivo Bratislava či Komárno.

KOMENTÁR PETRA MORVAYA

Spoplatnený obsahAko zruinovať štát bohatý na ropu

Lídri Venezuely a Ruska by dokázali zruinovať akýkoľvek štát.

KULTURA.SME.SK

Spoplatnený obsahPo Noeho arche je tu Mojžiš Ridleyho Scotta. Tento rok je v Hollywoode rokom Biblie

Superhrdinom z komiksov konkurujú apoštoli, mesiáši a proroci.

Z DOMOVA

Najlepšie komunikujúcim politikom je Kiska, anticenu získal Paška

Novinári ocenili aj komunikáciu Roberta Kaliňáka a Miroslava Beblavého.

  • 4 hodiny
  • 24h
  • 3dni
  • 7dní