BRATISLAVA. Hoci tabuľa hlása, že obchod bude otvorený až 2. marca, ľudia nakúkajú cez sklenené dvere dnu už deň pred oficiálnym otvorením. "Hovorila som ti, že otvoria až zajtra," vraví okoloidúca žena mužovi, keď odchádzajú spred obchodu.
Pred budovou sa za niekoľko minút vystrieda aspoň desiatka potenciálnych zákazníkov. Môže to značiť, že obyvateľov bratislavskej mestskej časti Devínska Nová Ves nový koncept obchodného reťazca zaujal.
Potraviny s názvom Kraj, ktoré prináša reťazec Terno, chcú ľudí prilákať najmä potravinami od lokálnych, regionálnych výrobcov.
Na pultoch je čerstvá zelenina a ovocie, mäso, pečivo či mliečne produkty. Aj keď si obchod zakladá na regionálnych dodávateľoch, nie všetok tovar je z lokálnej, domácej produkcie, v ponuke je aj tovar, ktorý predávajú obchody bežne.
"Analyzovali sme požiadavky zákazníkov a zistili sme, že moderný zákazník vyhľadáva kvalitné produkty," vraví šéf Terna Stanislav Čajka, preto sa zamerali najmä na domácu produkciu.