BRATISLAVA. Čoraz viac Slovákov preferuje výber dovolenky online. Cez portál Zľavomat.sk si pobyt kúpilo vyše 110- tisíc Slovákov.
Štefan Miho, marketingový manažér portálu radí zákazníkom, na ktoré veci si majú dávať pozor a ako pobyt reklamovať.
Overte si hotel
„Vyberajte pobyty len u overených predajcov,“ vysvetľuje Miho. Podľa neho je garanciou kvality rýchle vyriešenie problému k spokojnosti zákazníka.
Pri výbere dovolenky sú dôležité aj recenzie predchádzajúcich zákazníkov.
Pri kúpe dovolenky z neoverených stránok by si zákazníci mali dávať pozor najmä na dostupnosť hotela. Pred rezervovaním by si mali overiť, či je hotel v danom termíne naozaj voľný.
Podľa Mihu by samotný portál mal najprv zistiť, či hotel nemá negatívne referencie, alebo či pred akciou nezmenil ceny.
Ako reklamovať dovolenku?
V prípade nespokojnosti by ste mali situáciu riešiť priamo na mieste s personálom hotela alebo delegátom cestovnej kancelárie.
Dôležité je vždy na mieste spísať záznam o reklamácii chybných služieb alebo o nevyhovujúcich podmienkach, na ktorom je potrebné uviesť meno, kód zľavového kupónu, opis problému a jeho riešenie zo strany poskytovateľa služby.
Miho ďalej radí nedostatky nafotiť, aby vám poslúžili ako dôkazový materiál. Sťažnosť je potrebné potvrdiť od poskytovateľa pečiatkou a podpisom a poslať na zákaznícku podporu. Následne sťažnosť preverí a vyhodnotí zľavový portál.