Aký je typický slovenský zákazník, ktorý nakupuje vo vašich second handoch?
Je to vyše 30-ročná žena, ktorá si chce kúpiť čo najviac oblečenia za čo najmenej peňazí. Mýtus o tom, že k nám chodia nakupovať chudobní ľudia alebo sociálne prípady, skutočne neplatí. Medzi našimi zákazníčkami sú práve ženy, ktoré si povedia, že chcú minúť povedzme 50 eur, za čo si u nás kúpia aj 10 či 15 vecí.
Textile House má predajne aj v ďalších šiestich krajinách. Čím sa líšia naši zákazníci napríklad od Poliakov, Srbov či Rumunov?
Slovenky sú extrémne náročné na módnosť. Kým v ostatných krajinách sa ľudia pozerajú najmä na kvalitu oblečenia, u nás letí všetko trendové, na čom je značka. Sme národ posadnutý značkami.
Znamená to, že do našich second handov dávate viac značkových vecí ako do iných krajín?
Nie, to nedokážeme ovplyvniť. Tovar nakupujeme na tony, takže vopred nevieme, či sa v zásielke objaví aj niečo značkové. Vidíme to skôr na chovaní slovenských zákazníčok, ktoré prezrú celú predajňu a hľadajú značky. Povedzme v Srbsku by to ľudia nerobili.