BRATISLAVA. Spoločnosť Home Credit v roku 2015 poskytla ľuďom na Slovensku úvery vo výške 246 miliónov eur, čím dosiahla takmer 22-% nárast oproti predchádzajúcemu roku.
Dôvodom bola okrem iného priaznivá ekonomická situácia, čo zvýšilo záujem ľudí prakticky vo všetkých segmentoch spotrebiteľského financovania.
Silná obchodná stratégia
Podľa generálneho riaditeľa Home Creditu Davida Bystrzyckého slovenská ekonomika počas celého roka významne rástla. Ľuďom sa tak vrátila ich finančná sebadôvera a začali opäť nakupovať.
Pod pozitívne výsledky sa počas posledných rokov podpísala aj silná obchodná stratégia a pozícia zákazníckej skúsenosti v hlavných prioritách spoločnosti.
Zásadnými pre spoločnosť boli aj naďalej tri významné časti portfólia, a síce nákup na splátky, kreditné karty a hotovostné úvery. Nemenej významnými sú aj hotovostné bezúčelové úvery.
Možnosť vrátenia časti úrokov
Rok 2015 sa niesol v znamení kampaní, zameraných prevažne na výhody vyplývajúce z riadneho splácania úveru. Klienti tak získali možnosť vrátenia časti úrokov späť za riadne splácanie.
"Sme radi, že sme sa bez väčších problémov dokázali prispôsobiť aj zásadným zmenám slovenskej legislatívy, najmä v oblasti takzvaného licencovania. Myslíme si, že pozitívny výsledok odzrkadľuje našu snahu aj naďalej zvyšovať kvalitu a bezpečnosť nášho obchodného modelu," konštatuje Bystrzycki.
Spoločnosť je pripravená prispôsobiť sa trendu presunu spoločnosti do online prostredia a viac sa orientovať nielen na nákup na splátky cez internet, no taktiež na rozvoj aplikácie Správca financií.